Ben je al enige tijd aan de slag als verkoper of vertegenwoordiger? Dan heb je wellicht je eigen stijl ontwikkeld. Toch kan het geen kwaad af en toe stil te staan of wat je doet toch niet efficiënter kan, of je klanten op een andere wijze kan bereiken dan met een klassieke aanpak, hoe je meer uit bestaande klanten haalt en hoe je jouw klantenportfolio best opvolgt.

 

Waar en wanneer?
MomentStartlessenroosterLocatiePrijsInschrijven
Dag19 maart 2019lessenroosterGent465,85 Euro
Alle prijzen inclusief BTW (in geval van meerjarige opleidingen enkel voor het 1e jaar)


Wil je als zelfstandige starten?
Maak kennis met Start me up.
Het traject op maat dat je lanceert naar succesvol ondernemerschap.  Meer weten

Programma
  • Belang en analyse van een key-account
  • Situatie, voorgeschiedenis, infobronnen
  • Samenstelling van de DMU
  • Concurrentie
  • Waardebepaling: volume, marge, referentie, risico, SWOT-analyse
  • Benadering van een key-account: kanalen en acties
  • Opvolging: wie, frequentie, interne promotor
  • Brick-walling
  • Locking devices
  • Uitwerken persoonlijk actieplan op basis van eigen gegevens

 

Met de steun van