Ben je al enige tijd aan de slag als verkoper of vertegenwoordiger en ben je klaar om key account klanten te behandelen? Dan heb je wellicht je eigen stijl ontwikkeld en is het moment aan gebroken om een niveau hoger te schakelen. De eerste dag van de opleiding krijg je de principes van key account management interactief aangereikt in groep. Op de tweede dag krijg je een individuele coaching van ongeveer 1 uur waar je jouw eigen klanten kan bekijken.

 

Waar en wanneer?
MomentStartlessenroosterLocatiePrijsInschrijven
Dag17 maart 2020lessenroosterGent465,85 Euro
Alle prijzen inclusief BTW. In geval van meerjarige opleidingen geldt de prijs enkel voor het eerste jaar.


Wil je je carrière, passie of vak een BOOST geven?

Kom naar onze infoavond op donderdag 22 augustus.   Meer weten

Programma
  • Belang en analyse van een key-account
  • Situatie, voorgeschiedenis, infobronnen
  • Samenstelling van de DMU
  • Concurrentie
  • Waardebepaling: volume, marge, referentie, risico, SWOT-analyse
  • Benadering van een key-account: kanalen en acties
  • Opvolging: wie, frequentie, interne promotor
  • Brick-walling
  • Locking devices
  • Uitwerken persoonlijk actieplan op basis van eigen gegevens
  • Individuele coaching waarin individuele dossiers worden besproken

 

Met de steun van