Meer dan ooit tevoren heeft de consument de mogelijkheid om prijzen te vergelijken. Hoe bepaal je een correcte prijs waarbij de klant koopt en waarvan ook jij tevreden bent? In twee avonden ontdek je een aantal inzichten en tools om dit te beheersen. Een individueel uur extra coaching gaat dieper in op je persoonlijke situatie.

Wat en voor wie?

Voor wie

ondernemers, medewerkers van KMO's die te maken krijgen met kostprijsberekeningen

Wat na de opleiding

  • Je kan een kostprijs berekenen
  • Je kan een verkoopprijs berekenen in functie van je kostprijs
  • Je kan een verkoopprijs bepalen in functie van je markt
  • Je weet wanneer je prijs lonend is
  • Je kan kostprijzen en verkoopprijzen bijsturen
  • Je doorziet de relatie tussen je verkoopprijs en je imago
Waar en wanneer?
Programma
  • Het belang van een correcte prijszetting
  • De verschillende prijsstrategieën
  • Je positionering in de markt
  • Je verkoopprijs versus kostprijs
  • De juiste prijs in de praktijk
Aanvullende info

Het uur aanvullende coaching gaat door op 17/5/2016 of een latere datum, afhankelijk van het aantal deelnemers.