Ervaar je ook dat het overtuigen van klanten steeds moeilijker wordt? Lijkt het je een onmogelijke opgave op te boksen tegen de wildgroei aan webshops met hun super voordelige tarieven? Geen paniek! Je sales vooruit helpen is echt wel mogelijk. Het creëren van beleving en een positieve klantervaring zijn hierin cruciaal.
Wil jij binnen jouw eigen bedrijf of als consultant een traject uitwerken om deze beleving te creëren dan is deze opleiding geknipt voor jou.
De customer experience manager zal zowel de Sales Manager als de Marketingafdeling adviseren en bijstaan in verkoopgerelateerde opdrachten,marketing tactics, klantbeleving, waardecreatie en nog veel meer. De CEM is in feite een digitaal expert die op moderne manier de waarde van het bedrijf aan de man/vrouw kan brengen. Hij doet dit door een mix van kennis van de klant/markt, beleving, design, marketing & sales. De CEM opereert op basis van data-meting, analyse en rapportering.
De CEM is een relatiebouwer, zowel wat betreft de relatie met de klant als de relatie met
de interne afdelingen zijn van immens belang.

Wat en voor wie?

Voor wie

Iedereen die al een minimum aan ervaring heeft in een marketing of salesomgeving en zich verder wil verdiepen in customer experience

Waar en wanneer?
MomentStartlessenroosterLocatiePrijsInschrijven
Avond01 oktober 2019lessenroosterSint-Niklaas700 Euro
Alle prijzen inclusief BTW. In geval van meerjarige opleidingen geldt de prijs enkel voor het eerste jaar.


Wil je als zelfstandige starten?
Maak kennis met Start me up.
Het traject op maat dat je lanceert naar succesvol ondernemerschap.  Meer weten

Programma

- Introductie Customer Experience (72u)
 Beroepsoriëntatie
 De nieuwe consument
 Dominante marketingstrategieën en nieuwe trends/technologieën
 Moduleproef
- Customer Experience Management (80u)
 Raamwerk
 Methodieken tot invulling raamwerk
 Implementatie en communicatie
 Opvolgen, sturen en evalueren
 Moduleproef
- Toegepaste Bedrijfsvoering (20u)
 Administratie en Financiën van de eigen zaak
 Persoonlijke visie en missie
 Time- en Stressmanagement
 Personal Branding en Netwerken
- Bedrijfs- en Beursbezoeken (12u)
- Presentatietechnieken (16u)
- Eindproef (1u)

Aanvullende info

Toelatingsvoorwaarden

Of bij SYNTRA een getuigschrift/diploma Marketing- en/of Sales behaald hebben gedurende de afgelopen 5 jaar
OF
Een bachelor/master gevolgd hebben in één van de volgende richtingen gedurende de afgelopen 5 jaar :
- Communicatie
- Marketing
- Sales

OF min. 3 j ervaring in een marketing of salesafdeling

Met de steun van