Doelgroepmarketing is een onmisbare tool voor een succesvol bedrijf. Maar wie een langdurige vertrouwensrelatie wil uitbouwen met zijn klanten ontwikkelt best een doordachte marketingstrategie.

Naast een theoretische omkadering, maak je kennis met bruikbare en direct inzetbare modellen en word je geïnspireerd door talloze praktijkvoorbeelden.

Waar en wanneer?
MomentStartlessenroosterLocatiePrijsInschrijven
Dag03 april 2019lessenroosterGent242 Euro
Alle prijzen inclusief BTW. In geval van meerjarige opleidingen geldt de prijs enkel voor het eerste jaar.


Wil je als zelfstandige starten?
Maak kennis met Start me up.
Het traject op maat dat je lanceert naar succesvol ondernemerschap.  Meer weten

Programma
  • Bepalen van markt en klant
  • Doelgroepsmarketing: begrip, belang en kosten
  • 3-stappen model van marktsegmentatie
  • Marktsegmentatie: variabelen en profilering
  • Beoordelen segmenten en bepalen marktpotentieel
  • Targeting: begrip en belang
  • Targeting strategies
  • Hoe zich positioneren in de markt?
  • Productdifferentiatie (USP, RTB, benefits...)
  • Branding: belang en bouw van sterk merk

Met de steun van