Wil je jou onderscheiden via een professioneel sociaal klantencontact? Naast het digitale is het fysieke klantencontact uiteraard ook van groot belang. In dit deel van het aanbod worden handige tools uitgewerkt om klanten te informeren en te adviseren. Nu al benieuwd naar meer? Lees dan snel verder.

Ook benieuwd hoe je aan de slag gaat met een digitaal klantenbestand? Schrijf je hier in voor beide opleidingen en krijg 5% korting.

Wat en voor wie?

Voor wie

Voor ambitieuze schoonheidsspecialistes en/of kappers die willen uitblinken in een sterk klantencontact.

Waar en wanneer?

Nog niet beschikbaar. Blijf op de hoogte of stel een vraag over deze opleiding


Wil je je carrière, passie of vak een BOOST geven?

Kom naar onze infoavond op donderdag 22 augustus.   Meer weten

Programma

Les 1: De klant vandaag

  • Zien van je eigen invloed & uitstraling naar een klant.
  • Wat zijn de 3 belangrijke noden bij uw klant?
  • Werk met de 4 wetten van een klantenbehandeling.

Les 2: Omgaan met moeilijke gesprekken en grensoverschrijdend gedrag

  • Waar komt agressie vandaan.
  • Reageren op grensoverschrijdend agressief contact.
  • Stellen van grenzen.

Les 3: De kracht van positieve communicatie

  • Actief luisteren en betrokkenheid/empathie gebruiken.
  • Gesprek positief afsluiten.
  • Aanpassen van organisatie: cultuurverandering opbouwen.
Aanvullende info

Maak gebruik van de KMO-Portefeuille en bespaar tot 40% op deze opleiding.

Met de steun van