Tournée digitale

Naar aanleiding van Tournée digitale van Alexander De Croo biedt Syntra in samenwerking met Google u gratis training aan. Dit is module 6. Rapporteren.

Module 6: rapporteren

U weet nu het belang van uw website, kent uw klanten, kan reclame maken zowel betalend als niet-betalend en weet meer over export. Maar wat heeft dat nu allemaal opgebracht? Zijn de doelen (KPI's) gehaald?

Na het volgen van deze module:

  • Leert u KPI's (Key Performance Indicators) definiëren voor uw business.
  • Kunt u eenvoudig nagaan waar er bijgestuurd kan worden, of waar er potentieel is in uw bedrijf.
  • Kunt u het resultaat van uw online inspanningen aflezen aan de hand van een dashboard.

U kan inschrijven voor deze individuele module of voor alle 6 modules tegelijk.

Privacy mededeling: Syntra Bedrijfstrainingen verwerkt uw gegevens en inschrijving voor dit project. Dit wordt gedeeld met Google Belgium.

Wat en voor wie?

Voor wie

Iedereen die de online aanwezigheid van de KMO wilt verbeteren en verhogen: zaakvoerders, marketingverantwoordelijken, communicatieverantwoordelijken,….

Waar en wanneer?
Programma

Stel u voor dat u alle stappen heeft gevolgd, hoe kunt u het effect afmeten, en hoe weet u waar u goed bezig bent, waar u op problemen stuit en waar u eventueel opportuniteiten kunt ontdekken.

Wat we nodig hebben is een rapport dat kan geraadpleegd worden om te zien hoe het bedrijf presteert.

Een Dashboard met de mogelijkheid om doelstellingen aan te duiden kan hier een uitkomst bieden.We bespreken verschillende manieren om een dashboard te maken. We vertrekken daarvoor vanuit uw eigen gedefinieerde doelstellingen en maken KPI's (Key Performance Indicators).

Een kleurencode bij de resultaten helpt u in één oogopslag zien waar u goed bezig bent en waar u eventueel moet ingrijpen. Als kers op de taart tonen we u hoe u offline en online data met elkaar kan verbinden tot 1 bedrijfsdashboard.

Aanvullende info

Toelatingsvoorwaarden

Er zijn geen specifieke toelatingsvoorwaarden.