Service techniekers hebben een cruciale rol binnen de organisatie. Doordat ze in direct contact komen met de klant zijn het gezicht van het bedrijf. Daarnaast kennen ze de behoeften van de klanten en eventuele problemen met producten goed en is het van belang dat deze informatie voldoende doorstroomt naar de andere afdelingen zoals engineering en verkoop. De doelstelling van deze opleiding is om het team van onderhoudsmedewerkers bewust te maken van hun centrale rol binnen de organisatie en naar de klant toe. Aan de hand van concrete oefeningen en eigen voorbeelden worden de vaardigheden bijgebracht die aansluiten bij de waarden, imago en procedures van het bedrijf.

Waar en wanneer?

Nog niet beschikbaar. Blijf op de hoogte of stel een vraag over deze opleiding


Wil je als zelfstandige starten?
Maak kennis met Start me up.
Het traject op maat dat je lanceert naar succesvol ondernemerschap.  Meer weten

Programma

Afhankelijk van de prioriteiten die de opdrachtgever stelt kunnen volgende thema’s onderdeel uitmaken van de opleiding:
• Gedragsstijlen en reacties
• Communicatie
• Assertiviteit
• Klantgericht denken en werken
• Hoe de belangen van de organisatie en de klant verzoenen
• Informatie verzamelen en informeren
• Omgaan met ontevreden klanten, spanningen, feedback en klachten
• Oplossen van problemen
• Opvolgen van afspraken
• Service levels

Aanvullende info

Deze opleiding wordt enkel aangeboden op maat. Neem contact op met nathalie.riems@syntra-mvl.be,
Gsm: 0473 51 01 90

Met de steun van