“Het aan de man brengen van een product, is voor een organisatie of bedrijf minstens zo belangrijk als het product zelf”. Daar draait deze tweejarige opleiding om. Als marketingcoördinator leer je de knepen van het vak. Deze kennis maakt dat je in staat bent na deze opleiding om een product of de dienst de weg te laten vinden naar de klant.

Wat en voor wie?

Voor wie

Iedereen die een marketingfunctie binnen een bedrijf of organisatie wil uitvoeren of als zelfstandig marketing consulent aan de slag wil gaan.

Waar en wanneer?

Nog niet beschikbaar. Blijf op de hoogte of stel een vraag over deze opleiding


Wil je als zelfstandige starten?
Maak kennis met Start me up.
Het traject op maat dat je lanceert naar succesvol ondernemerschap.  Meer weten

Programma

EERSTE JAAR (31 sessies)

Marketingfundamenten (8 uur)


Customer focus (32 uur)

Marktonderzoek (20 uur)

Marketingmix (48 uur)

Storytelling
(8 uur)

Projectwerking
(8 uur)



TWEEDE JAAR (33 sessies)

Bouwen aan een emotionele merkrelatie (20 uur)

Marketingstrategie (28 uur)

Communicatieplan (20 uur)

Klantgericht schrijven (20 uur)

Digitale transformatie (28 uur)

Eindwerkbegeleiding en projectwerking (8 uur)

Toegepaste bedrijfsvoering (8 uur)

Aanvullende info

Toelatingsvoorwaarden

  • Geen specifieke toelatingsvoorwaarden
  • Het reeds beschikken over commerciële ervaring is uiteraard een pluspunt

Examens, praktijkproeven & getuigschrift

Wie slaagt in de examens en in de afsluitende eindproef, ontvangt het erkende getuigschrift 'marketingcoördinator'

Met de steun van