Klant is koning. Maar wat betekent dat concreet? En is er een onderscheid tussen interne en externe klantgerichtheid?

Tijdens deze opleiding leer je communiceren naar interne en externe klanten. En opdat je echt kan uitblinken, onderzoeken we jouw eigen typologie en gaan samen op zoek naar herkenningspunten om de typologie van een ander vlot te herkennen.

Waar en wanneer?
MomentStartlessenroosterLocatiePrijsInschrijven
Dag08 mei 2018lessenroosterGent211,75 Euro
Alle prijzen inclusief BTW
Programma
  • Klantgerichtheid communiceren
  • Verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid
  • Wat verwachten klanten?
  • Proces van een goed gesprek
  • Uitblinken: hoe een klant overtuigen
  • Communicatietechnieken en referentiekaders
  • Omgaan met klachten
  • Klachten als opportuniteit
  • Omgaan met moeilijke of agressieve klanten
  • Waarom reageert elke klant anders
  • Verschillende typologieën en hoe erop reageren
  • Hoe dit gebruiken in praktijk
Aanvullende info

De opleiding is onderdeel van de 'Masterclass voor office professionals'. Hierin bundelen we vier interessante opleidingen, specifiek voor administratieve medewerkers en management assistants. Wie zich inschrijft voor het volledige opleidingspakket krijgt een korting van 25% en betaalt slechts € 525 in plaats van € 700 voor de vier individuele opleidingen.