Wil je jou onderscheiden via een professioneel digitaal klantencontact? Je netwerk uitbouwen en meer klanten bereiken past binnen jouw doelstelling. Een advertentie plaatsen op Facebook, e-mailmarketing…. heeft het zin? Deze onderwerpen komen allemaal aan bod in dit traject. Nu al benieuwd naar meer? Lees dan snel verder.

Wil je ook graag meer weten over face-to-face klantencontact in uw instituut of salon? Schrijf je hier in voor beide opleidingen en krijg 5% korting.

Wat en voor wie?

Voor wie

Voor ambitieuze schoonheidsspecialistes of kappers die willen uitblinken in een sterk klantencontact.

Waar en wanneer?
Programma

Les 1: Aan de slag met een digitaal klantencontact

  • Bepalen van uw boodschap. Hoe zien anderen jou?
  • Verwerf inzicht in de filosofie van sociale media voor uw instituut of salon.
  • Veilig omgaan met sociale media als schoonheidsspecialiste of kapper (persoonlijk vs zakelijk).

Les 2: Facebook inzetten als communicatie-instrument

  • Intro: Hoe val je op?
  • Connectie maken en netwerk uitbreiden op Facebook.
  • Het gebruik en beheer van Facebook bedrijfspagina’s en groepen.
  • Leren social media afbeeldingen maken met tools Canva & PIXL.

Les 3: Websites en e-mailcommunicatie

  • Waar, wanneer, hoe e-mail inzetten in een patiëntencontact.
  • E-mailmarketing: adressen verzamelen, gebruik van een professioneel e-mailmarketingsysteem.
  • Haal meer uit je website: positioneer je online en laat je instituut of salon lokaal groeien op het internet.

Les 4: Opvolg en evaluatie van concrete acties in de praktijk en evaluatie

  • Evaluatie van de resultaten van je digitaal klantencontact na enkele weken.
  • Vragen bij de implementatie van de verschillende tools en hoe gebruik ik ze.
  • Tips en tricks tot verdere optimalisatie van uw digitale werking.
Aanvullende info

Maak gebruik van de KMO-Portefeuille en bespaar tot 40% op deze opleiding.

Met de steun van