Je hebt jouw sporen al verdiend als verkoper of vertegenwoordiger en je beheert sinds kort of binnenkort enkele key accounts. Ondertussen heb je jouw eigen stijl van verkopen ontwikkeld die mooie resultaten met zich meebrengen.
Cold calling en het ‘hunten’ naar klanten is iets wat je onder de knie hebt. Jouw focus is vooral hoe je de klantenrelatie met key accounts verder weet uit te bouwen.
Op de eerste dag van de opleiding krijg je de principes van key accountmanagement interactief aangereikt in groep. Daarnaast volg je op de tweede dag een individuele coaching-sessie van +/- 1 uur waar je samen met de trainer een selectie van  jouw klanten en prospecten zult bekijken. Deze sessie wordt vastgelegd op het einde van de eerste dag.

 

Wat en voor wie?

Voor wie

  • Key-accountmanagers
  • Vertegenwoordigers met +/- 5 jaar ervaring
  • Salesmanager met +/- 5 jaar ervaring
  • Accountmanager met +/-  5 jaar ervaring
Waar en wanneer?
MomentStartLocatiePrijsInschrijven
01 december 2021Gent387,20 Euro
Alle prijzen inclusief BTW. In geval van meerjarige opleidingen geldt de prijs enkel voor het eerste jaar.
Programma

DAG 1

  • Belang en analyse van een key-account
  • Situatie, voorgeschiedenis, infobronnen
  • Samenstelling van de DMU
  • Concurrentie
  • Waardebepaling: volume, marge, referentie, risico, SWOT-analyse
  • Benadering van een key-account: kanalen en acties
  • Opvolging: wie, frequentie, interne promotor
  • Brick-walling
  • Locking devices
  • Uitwerken persoonlijk actieplan op basis van eigen gegevens

DAG 2 (1 uur)

  • Individuele coaching waarin individuele dossiers worden besproken

 

Met de steun van