Sommige gesprekken met medewerkers zijn moeilijke gesprekken omdat het onderwerp beladen is, je gesprekspartner emotioneel reageert of omdat je gesprekspartner een “gebruiksaanwijzing” heeft. In deze praktijkgerichte opleiding leer je hoe je deze gesprekken kan sturen en onder controle kan houden en hoe je kan omgaan met bepaalde types van gesprekspartners. We oefenen met jouw eigen situaties waar je in de praktijk tegen aan loopt.

Wat en voor wie?

Voor wie

  • zaakvoerders
  • teamverantwoordelijken
  • projectleiders

 

Waar en wanneer?
MomentStartLocatiePrijsInschrijven
02 december 2021Gent302,50 Euro
28 april 2022Gent302,50 Euro
Alle prijzen inclusief BTW. In geval van meerjarige opleidingen geldt de prijs enkel voor het eerste jaar.
Programma
  • Wat maakt sommige gesprekken lastig?
  • Moeilijke gesprekken op de rails krijgen
  • Stappenplan voor het voeren van verschillende gesprekken
  • Het gerdrag van mijn medewerker positief beïnvloeden
  • Constructief omgaan met weerstand
  • Een gesprek succesvol afronden

Met de steun van