Veel te vaak worden diensten en producten ontwikkeld zonder naar de klant te luisteren. Een probleem oplossen of een nood beantwoorden zonder goed begrip van de verwachtingen van de klant leidt tot slechte klantervaringen. In deze opleiding leer je middels designtechnieken zoals personae, customer journeys, fast idea generator e.a. hoe je een duidelijk beeld krijgt van de verwachtingen van je klant. Je leert in co-creatie samen met je klant je beste dienstverlening te ontwikkelen.

Wat en voor wie?

Voor wie

  • product owners
  • designers van diensten en digitale producten
  • marketeers
  • zaakvoerders

 

Waar en wanneer?
MomentStartLocatiePrijsInschrijven
08 december 2021Gent290,40 Euro
27 april 2022Gent290,40 Euro
Alle prijzen inclusief BTW. In geval van meerjarige opleidingen geldt de prijs enkel voor het eerste jaar.
Programma
  • Wat is service design?
  • Je klant en zijn/haar context beter begrijpen
  • Inleven in je klant met personae
  • Hoe ziet de journey van je klant eruit?
  • Hoe betrek ik mijn klant bij de ontwikkeling van een dienst of product?
  • Welke impact wil ik maken en hoe meet ik dat?
  • Hoe ontwerp ik het service design proces?

Met de steun van